روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

سخنگوی قوه قضاییه:ادعای مبارزه غرب با جرایم سازمان یافته با حمای


به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای افزود: ایران هزینه سایر کشورها را در مبارزه با موادمخدر پرداخت می‌کند و برخی از این قاچاقچیان با اوزان بالای 50 کیلوگرم از انواع موادمخدر از جمله کراک و شیشه بوده‌اند که چنانچه بیش از یک بار هم برایشان حکم اعدام صادر می شد ،حقشان بود .

 

وی به اعدام تروریست‌های عملیات «تاسوعای حسینی چابهار» اشاره داشت و گفت: این افراد در تاسوعای حسینی چابهار، بیش از 100 نفر را زخمی و  به شهادت رساندند حال مدعیان حقوق بشر از این تروریست  های خطرناک که دستشان به خون مردم بی گناه آلوده است ،دفاع می کنند .  

وی اظهار داشت: احکام این افراد با حضور وکیل صادر و مورد تائید قرار گرفت. و مایه تأسف است که مدعیان حقوق بشر از آنها دفاع می‌کنند و این موضوع را در نظر نمی‌گیرند که این افراد خطرناک بیش از 100 نفر را کشته و زخمی و خانواده‌های بسیاری را داغدار و عزادار اعمال ننگین خود کرده‌اند.
 سخنگوی قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم‌های خصمانه دولت آمریکا نسبت به ملت ایران اشاره کرد و افزود :بیش از 30 سال است این ملت با تهدید و تحریم از جمله در ابتدای انقلاب جنگ هشت ساله روبرو بوده است ،مردم از اهداف و آرمان های خود دست برنداشته اند و با اقدامات خصمانه  از انقلاب خود روی گردان نخواهند شد  .
سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای نشست خبری خو د با خبرنگاران ،به صدور بیانیه ازسوی خانواده آقای هاشمی و نحوه انعکاس در رسانه ها اشاره و توضیحات کاملی از نحوه رسیدگی به بیماری مهدی هاشمی  به رسانه ها ارایه کرد تا  هر گونه ابهامی در این ارتباط برطرف شود .
همچنین در این جلسه دادستان کل کشور به موضوع مرگ ستار بهشتی  وبلاگ نویس  اشاره داشت و گزارشی مبسوط در این خصوص داد .

وی در این ارتباط گفت: از ابتدای اطلاع از موضوع ، رئیس دستگاه قضا تأکید کردند که رسیدگی دقیق و سریع در این خصوص صورت گیرد و چنانچه قصور و تقصیری بود بررسی شود.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی در خصوص این پرونده همه چیز را از ابتدا که از دادسرای رباط کریم شروع شده و به دادسرای تهران، زندان اوین، بهداری زندان و پلیس فتا مربوط می‌شود مورد بررسی قرار داده است .

وی گفت: پزشکی قانونی در این ارتباط گزارشی  ارائه کرده است و آزمایشاتی نظیر سم‌شناسی و ... که زمان بر می‌باشد  نیز ارایه خواهد شد تا همه جوانب دقیق مورد بررسی قرارگیرد .

 سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: این موضوع به شدت در دستور کار قرار دارد و چنانچه قصور و تقصیری در دستگاه قضا و پلیس مشاهده شود بدون اغماض برخورد خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.