روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

صالحی خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف حملات اسرائیل به غ


صالحی خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف حملات اسرائیل به غزه شد حقوق بشر  -  وزیر امور خارجه ایران طی نامه‌هایی به مقامات سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف حملات اسرائیل به غزه شد.

به گزارش فارس، «علی اکبر صالحی»، وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه‌های جداگانه ای به دبیران کل سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی، با محکوم نمودن حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطین در غزه که از سالهای گذشته تاکنون تحت محاصره ظالمانه قرار داشته اند، تاکید کرد: این تهاجمات وحشیانه اذهان عمومی مردم منطقه و جهان در خصوص امکان عملی شدن تهدیدات رژیم صهیونیستی نسبت به کشتار جمعی ملت فلسطین و دامن زدن بر بی ثباتی و ناامنی گسترده در منطقه را بیش از پیش به خود مشغول داشته است.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نامه خواستار اقدام جدی و فوری بین المللی برای جلوگیری از تداوم تجاوزات و حملات نظامی علیه مردم غزه و پایان دادن به محاصره همه جانبه مردم این منطقه به منظور جلوگیری از بروز یک فاجعه انسانی گردید.

صالحی همچنین در نامه خود ضمن درخواست برای رفع محاصره غزه، تاکید کرد که احقاق حقوق مشروع و همه جانبه ملت فلسطین با پایان دادن به اشغالگری صهیونیستها محقق خواهد شد.

ستاد حقوق بشر قوه قضاییه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.