روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

سال گذشته 93 درصد پرونده‌های وارده به محاکم استان مختومه شد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمانی در کیفیسازی میتوانیم موفق عمل کنیم که کمترین آمار را داشته باشیم؛ بنابراین قاضی زمانی می‌تواند آسایش خاطر پیدا کند که کمترین پرونده در شعبه‌اش موجود باشد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، علی جمادی در نشست مشترک دستگاه قضایی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امر کیفیسازی پروندهها را نیازمند آموزش دانست و تصریح کرد: کیفیسازی پروندهها در واقع کمکبه دستگاه قضایی و شعب رسیدگیکننده به پروندههاست و این امر مستلزم آموزش به ضابطان دستگاه قضایی است.
وی در ادامه، عملکرد دادگستری استان را در رسیدگی به پرونده در سال 89 مطلوب ارزیابی کرد و در این خصوص یادآور شد: سال گذشته در دادسراهای عمومی و انقلاب استان افزایش موجودی نداشتیم و در دادگاههای عمومی و انقلاب نیز علاوه بر مختومه کردن پروندهها به میزان وارده 1500 فقره پرونده مانده از سالهای گذشته نیز مختومه شد و مانده پروندهها در شعب تجدیدنظر استان نیز 330 فقره بوده که برای چهار شعبه تجدیدنظر و یک شعبه دادگاه کیفری استان تعداد زیادی نیست و در این مورد جزو استانهای برتر کشور هستیم. به هر حال در سال گذشته 93 درصد از پروندههای وارده به محاکم قضایی استان مختومه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.