روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: دشمن از روزنه تفرقه سوءاستفاده می‌کن

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین بر اساس وحدت اصولگرایان فعالیت می‌کند خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعتین تاکنون تعامل و همکاری خوبی با هم داشته اند که این همکاری منجر به انتشار منشور اصولگرایی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پورمحمدی در همایش بزرگ روحانیت تهران که در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد با اشاره به استقبال اصولگرایان از این منشور گفت:
دشمن همواره از روزنه تفرقه سواستفاده می‌کند از این رو جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) با تشکیل کمیته ای مشترک در جهت وحدت و اتحاد ایفای نقش کردند.
وی ادامه داد: فعالیت این کمیته منجر به بیانیه 8 ماده ای شد که پس از آن منشور اصولگرایی به امضای رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز رسید.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنانش به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: حوادث سال 88 هزینه های سنگینی را برای ما بوجود آورد اما خوشبختانه با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری این فتنه خنثی شد.
وی افزود: فتنه88 هشدار جدی ای بود تا ما دقت بیشتری را نسبت به حوادث و رویدادهای کشور داشته باشیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در حاشیه همایش بزرگ روحانیت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از حضور نیروهای وفادار به انقلاب در عرصه انتخابات استقبال می‌کنیم افزود: نباید برای انتخابات شرط گذاشت چرا که دیگران باید خود را با نظام و انقلاب تطبیق دهند.
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی با اشاره به فعالیت کمیته واحد اصولگرایان افزود: امیدوارم اصولگرایان با لیستی واحد در انتخابات شرکت کنند .
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاری در باره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم و اینکه شروط سید محمد خاتمی برای حضور در عرصه انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر قانون و قانونمداری تاکید داشتند از این رو باید بر اساس قانون فعالیت کرد نه غیر از آن.
پورمحمدی اظهار داشت: البته امیدوارم تمام نیروهای وفادار به انقلاب در انتخابات شرکت کنند اما نباید برای حضور در انتخابات شرط گذاشت.
وی تاکید کرد: دیگران باید خود را با نظام و انقلاب تطبیق دهند نه اینکه برای حضور در عرصه انتخابات شروطی را تعیین کنند-منبع ماوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.