روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

بانک شهر از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

بانک شهر از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

بانک شهر از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند
ورزش > فوتبال  - همشهری آنلاین:
مدیرکل روابط عمومی بانک شهر با انتقاد از عملکرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نقض یک جانبه قرارداد بین بانک شهر و این باشگاه و اعلام احتمال شکایت به فیفا گفت: به منظور رسیدگی به این موضوع رویانیان را برای ادای توضیح فراخوانده‌ایم.

  به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال استفاده تیم فوتبال پرسپولیس تهران از نشان اپل (opel) به جای لوگوی بانک شهر روی پیراهن‌های این تیم و نقض یک جانبه قرارداد فی مابین از سوی مدیرعامل جدید این باشگاه، مدیرکل روابط عمومی بانک شهر گفت: بهتر است مدیرعامل پرسپولیس در خصوص عملکرد غیر موجه و غیرحرفه‌ای خود در تخطی از مفاد قرارداد حمایت مالی بانک شهر از این تیم، پاسخگو باشد.

 فرشاد فخیمی، همچنین با بیان اینکه موضوع اسپانسری تیم پرسپولیس به شهرداری تهران ارتباطی ندارد و مدیرعامل این باشگاه باید برای ادای توضیح در اداره حقوقی بانک شهر حاضر شود و با مدیر حقوقی بانک شهر نشست مشترکی برگزار کند، خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست‌های کلان بانک شهر، این بانک کماکان و با افتخار حمایت از تیم‌های ورزشی را در سیاست های کلان خود منظور کرده و تمام سعی خود را در خصوص توسعه ورزش به کار خواهد بست.

 وی گفت: بانک شهر به دنبال احقاق حق خود بر اساس تعهدات طرفین بوده و به مدیران این تیم متذکر می‌شود چنانچه حرکتی مثبت در قبال جبران تخلف شکل گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس در این مورد صورت نگیرد موضوع را به فیفا ارجاع می‌دهیم.

 وی با ابراز نگرانی از روند موجود در تعامل این باشگاه افزود: به نظر می‌رسد دست‌هایی در درون این باشگاه می‌خواهند هواداران را برنجانند. روال قرارداد برای حمایت از باشگاه روالی شفاف و روشن بوده و نباید از یک قرارداد حقوقی که با نیت حمایت از ورزش بسته شده برای حاشیه سازی و مطرح کردن خود استفاده کرد.

 فخیمی ادامه داد: آقای رویانیان باید توجه داشته باشد تنها کسی که از این قبیل رفتارها آسیب می‌بیند هواداران عزیز تیم‌های ورزشی هستند.

 وی تاکید کرد: بانک شهر تنها به احترام هواداران عزیز سکوت کرده اما بی‌تردید موضوع را به طور قانونی و به دور از هیاهو و غوغاسالاری پیگیری خواهیم کرد.

 مدیرکل روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه این بانک متعلق به شهرداری‌های کلان شهرهای کشور است گفت: آقای رویانیان چون در مسئولیت پیشینشان در ستاد مدیریت سوخت به صورت مداوم در حال ایجاد چالش با شهرداری تهران بودند، ظاهرا در مدیریت باشگاه پرسپولیس هم این علاقه‌مندی به داشتن چالش همچنان حفظ شده است اما ایشان در نظر داشته باشند که بانک شهر متعلق به شهرداری تهران نبوده و متعلق به تمامی شهرهای کشور است.

 فخیمی از رویانیان خواست تا توضیحات لازم در خصوص تخلف صورت گرفته را به طور شفاف ارائه کند .

 وی بار دیگر تاکید کرد: هواداران، بازیکنان و اهالی ورزش مورد حمایت بانک شهر بوده و ما به شدت علاقه‌مندیم این حمایت ها را ادامه دهیم.

 دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال بر اساس توافق‌نامه موجود با بانک شهر موظفند تا از لوگوی این بانک برای یک فصل بر روی پیراهن های تیم و در تمامی بازی‌های لیگ استفاده کنند، که باشگاه پرسپولیس در اقدامی یک جانبه و خارج از قرارداد از نشان کارخانه (اپل opel) بر روی پیراهن این تیم استفاده کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.