روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

دستگیری 170 اوباش در عملیات شبانه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرایی شدن مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش پایتخت خبر داد و گفت: با هماهنگی های قضایی این افراد که به عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس، زورگیری و شرارت در محلات اقدام کرده بودند، در محل جرم گردانده می شوند.
    به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا روز گذشته در ارتباط با عملیات بزرگ دستگیری اراذل و اوباش پایتخت گفت: با انجام طرح های ارتقای امنیت محلات، مرحله سوم از طرح دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش پایتخت از سه شنبه شب اجرایی شده است.
    وی با بیان این که در این طرح 170 نفر از اراذل و اوباش پایتخت که همه آنها دارای پرونده و سابقه شرارت و ناهنجاری بودند، دستگیر شدند گفت: این عملیات بزرگ توسط پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی پایتخت در سطح تهران اجرا و اراذل و اوباش دستگیر شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. ساجدی نیا با تاکید بر این که اجرای طرح های امنیت محلات ادامه خواهد داشت، گفت: افراد دستگیرشده که به عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس، زورگیری در سطح محلات و شرارت اقدام کرده بودند با هماهنگی قضایی در محلات گردانده می شوند.
    
    کشف یک تن مواد مخدر
    فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از کشف نزدیک به یک تن موادمخدر در حوزه شهر تهران و استان قزوین خبر داد و گفت: در این ارتباط دو نفر از عاملان اصلی این باند نیز دستگیر شدند.
    ساجدی نیا با بیان این که تعدادی سلاح گرم نیز از این قاچاقچیان کشف شده است، گفت: این مواد مخدر در یک مرحله عملیات پلیسی کشف و قاچاقچیان قصد داشتند که این مواد را در شهر تهران و استان های همجوار توزیع کنند.
    
    
    
 روزنامه جام جم، شماره 3438 به تاریخ 31/3/91، صفحه 19 (حوادث)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.