روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

هیات منصفه مطبوعات استان تهران مدیر مسئول روزنامه "ایران" را به

دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: جلسه رسیدگی به کیفرخواست‌ های مطرح شده علیه مدیران مسئول روزنامه "ایران" و "همت و موج اندیشه" در شعبه 76 دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
علی اکبر کسائیان افزود: با ختم رسیدگی به پرونده مدیر مسئول روزنامه ایران اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان تهران وارد شور شد و مدیر مسئول این روزنامه را در خصوص اتهام "نشر مطالب خلاف واقع " با اکثریت آرا مجرم تشخیص داد .
دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در ادامه اعضای این هیئت مدیر مسئول روزنامه ایران را در خصوص اتهام "توهین" به یکی از مقامات با اکثریت آرا مجرم ندانست اما درباره اتهام "توهین" به مقامات عالی ‌رتبه ، با اکثریت قریب به اتفاق متهم پرونده را مجرم تشخیص داد.
وی افزود: همچنین هیات منصفه مطبوعات استان تهران متهم پرونده را مستحق تخفیف در مجازات دانست و به وی تذکر داد رسالت مطبوعاتی را رعایت کند و در حفظ حرمت مقامات عالی کشور بکوشد.
کسائیان گفت: همچنین قرار بود در جلسه امروز به اتهامات مدیر مسئول نشریه "همت و موج اندیشه" رسیدگی شود اما با تقاضای استمهال مدیر مسئول این نشریه و با موافقت اعضای هیئت منصفه مطبوعات جلسه رسیدگی به این پرونده به وقت دیگری موکول شد.

منبع:واحد مرکزی خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.