روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

رئیس شورای قضایی استان مرکزی: با مدیریت صحیح می توان بر مشکلات ف


ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادگستری مرکزی ٰحجت الاسلام مظفری رئیس شورای قضایی استان گفت:درشرایط خاص کشور درزمان کنونی خواستار همدلی و وحدت همه مسئولان هستیم

وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه در این شرایط می تواند کشور را از گزند دشمنان نظام محفوظ داشت
مظفری با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز با شیوه های خاص قصد حمله به این نظام اسلامی را دارند گفت: دشمنان یک روز حمله نظامی و امروز نیز تحریم را روی میز قرار داده اند که باید گفت تحریمهای اقتصادی باید با درایت مدیران ومسئولین نظام به فرصت تبدیل شود.
وی با انتقاد از برخی مدیریتهای ناصحیح در کشور تاکید کرد: نظام مقدس توانست در دهه 60و درزمان جنگ تحمیلی با مدیریت وبهره گیری از افراد بر مشکلات فائق آمده و در برابر دشمنان بزرگ نظام ایستادگی نماید و این در شرایطی است که کشور در حال حاضر با داشتن منابع عظیم درحوزه های اقتصادی و نیروی انسانی بایستی بامدیریت صحیح ، کشور و جامعه را در مسیر ترقی وفرصتهای پیشرفت سوق دهد.
در ادامه  این نشست همچنین هر یک از سازمانهای تابعه به بیان عملکرد و مشکلات سازمان خود پرداختند .

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان در این جلسه گفت: تا کنون 44 هزار سند تک برگی در استان صادر شده است و در سال جاری نیز بیش از 90 درصد سندهای صادره به صورت تک برگی می باشد.
دالوندی افزود در بخش سند دار شدن اراضی ملی و انفال کلیه بخش ها حدود دو میلیون و یکصدو بیست هزار هکتار از اراضی ملی مشخص شده اند که تا کنون یک میلیون و هفتصد و ده هزار هکتار سند دار شده است که بحول قوه الهی تا دو سال آینده کلیه اراضی ملی در استان دارای سند می شوند.
در بخش دیگری از این جلسه مدیر کل تعزیرات استان از اقدامات این سازمان در خصوص تنظیم بازار و مبارزه با محتکران و گرانفروشان گزارشی ارائه کرد.
وی در پایان همچنین  از کشف یکصدتن کالا کشف شده در انبارها توسط محتکران خبرداد وگفت: با همکاری مردم و اخبار رسیده توانسته ایم در روزهای گذشته مایحتاج اصلی مردم را که توسط محتکران انبار شده بود کشف و روانه بازار کنیم

منبع:پ جامع قوه قضاییه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.