روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

خبرگزاری تسنیم آغاز به کار کرد







    دیروز فضای رسانه ای کشور شاهد تولد یک خبرگزاری جدید بود.
    هدف از راه اندازی این خبرگزاری که «تسنیم» نام دارد، اطلاع رسانی در زمینه حرکت های بیداری اسلامی در سراسر جهان اعلام شده است و علی اکبر ولایتی، مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب و دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در مراسم راه اندازی آن سخنرانی کرد.
    به گزارش فارس، ولایتی در مراسم آغاز به کار خبرگزاری «تسنیم» که در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: رسانه به ابزار سلطه کشورهای غربی تبدیل شده است و مجموعه های عظیم رسانه ای که در دست صهیونیست هاست اهداف شوم خود را از طریق رسانه ها با پیچیده ترین روش های تبلیغاتی پیگیری می کنند.
    وی افزود: موج جدید بیداری اسلامی که در برخی کشورهای اسلامی آغاز شده و ریشه آن در انقلاب ایران است، می تواند این اهداف و توطئه های شوم را خنثی کند.
    مشاور رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: راه اندازی خبرگزاری تسنیم در آگاهی بخشی و اهداف رسانه ای کشورهای مسلمان، بسیار موثر خواهد بود.
    ولایتی افزود: بیداری اسلامی امری مهم و قدمتش به تاریخ اسلام که همان 1400 سال است، برمی گردد. اسلام مثل خورشید است و گاهی پاره ابری جلوی خورشید را می گیرد و دیر یا زود این پاره ابر از خورشید عبور می کند.
    وی گفت: در طول این 1400 سال ما غروبی در اسلام نداشتیم و تا زمان ظهور امام زمان (عج) نیز غروبی نخواهیم داشت. هرگاه طی این دهه ها و سده ها اسلام دچار مشکل شده است با کمک مسلمانان و رهبران مسلمان احیا شده است.
    
    
    
 روزنامه جام جم، شماره 3557 به تاریخ 23/8/91، صفحه 20 (صفحه آخر)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.