روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

روزنگار عدالت:علی قنبریان علویجه

حقوقی-اجتماعی-آموزشی-خبری

هفته پردردسر برای علی کفاشیان




درحالی که کارلوس کی روش و کادر فنی اش در تهران نیستند، این علی کفاشیان است که پس از شنیدن انتقادهای همراه با ناسزای 30 هزار هوادار ورزشگاه آزادی، باید پاسخگوی انتقادات تند رسانه ها و بخشی از مسوولان دولتی باشد. او که با مجوز موقت سازمان بازرسی کل کشور به حضورش در فدراسیون ادامه داده حالابا کاهش شانس صعود تیم ملی به جام جهانی با چالش های جدیدی روبه رو است. او که هفته قبل با بازداشت مشاور سابقش در کانون توجه قرار گرفته باید آماده باشد با شروع محاکمه این جوان، برای ادای پاره یی از توضیحات، در صورت احضار از سوی دادستانی به دادگاه برود.
    پرونده این مشاور جوان مربوط به دو سال اخیر می شود و بعضی از دوستان نزدیک او هم در این پرونده سهیم هستند. درحالی که شایعات غیررسمی از گسترش پرونده به مدیریت دو مدیر خوشنام سابق ورزش کشور و یکی دیگر از نزدیکان علی کفاشیان در این پرونده حکایت دارد اما هنوز دستگاه قضایی کشور جزییاتی از این پرونده منتشر نکرده است. با این وجود کفاشیان تاکید دارد فرد بازداشت شده هشت ماه است هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارد و گفته رییس معمولادر مسائل مالی قابل اعتماد است. او سال ها رییس یکی از مهم ترین نهادهای مالی کشور در بانک مرکزی بوده و به دلیل سلامت مالی شهره بوده است.
    دیگر نهادهایی که از رییس فوتبال سوال خواهند داشت، وزارت ورزش و کمیته تربیت بدنی مجلس هستند که به احتمال فراوان او را احضار می کنند تا در جمع شان پاسخگو باشند و رییس خوش خنده این هفته را مدام باید در رفت و آمد باشد تا جواب افراد مختلف را بدهد.
    
    
 روزنامه اعتماد، شماره 2546 به تاریخ 27/8/91، صفحه 11 (ورزشی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.